kata aluan

Followers

Saturday, October 8, 2011

SIAPA GERANGAN "AKU"


HAHAHAHA....
lawak kan pic dekat atas tu....
siapa gerangan "aku"
aku sekarang sedang mencari siapakan dia....jeng3
korang semua tahu tak siapa dia....hehehe

"aku" siapakah anda
begini ceritanya, ia berlaku didalam chat room shoutmix tu
kalau dulu tak ramai yang chat dekat situ,senang la nk balas chat tu
tapi sekarang alhamdulillah ramai, sampai tak sempat nak balas

si gerangan yang bernama "aku" ni,
dia tak tinggalkan url, so memang tak jumpa la blog dia
dia cakap memang kenal aku sangat2, tp aku tak dapat cam siapakah dia
sebab, kalau kawan dekat kolej tak ramai yang tahu aku ada blog

kepada "aku", saya dah balas chat awak tu
tapi kan, ramai sangat yang chat dekat situ
jadi, awak mesti tak jumpa chat yang saya balas pada awak
kita memang kawan k???
(dan lagi aku tanya ni) hahahaha



siapa anda "aku".....

2 comments:

sis92 said...

sbenarnya aku tu bkomplot ngan sis main2 kan awk
haha gelak jahat..
awk pon bleh join bloglist saya..msih ada kekosongan :0

farizul_fikhri said...

hahaha....
tah la korng ni main kn sy je....
lg misteri, lagi kita suka nk thu kn....
blog sy x layak laaa....