kata aluan

Followers

Monday, October 24, 2011

1 LITRE OF TEARS


sapa2 yang belom tengok drama ni,
baik tengok tau
jangan asyik tengok drama cinta2 je
drama ni banyak beri pengajaran
terutama kepada kita manusia ni...


ni trailer dia


ni lagu tema drama ni
lagu pun dah sedih
tengok cerita dia lagi la melelehhhhhhh......



ni salah satu sudatan cerita yang sangat menyayat hati
" seorang adik yang malu dengan keadaan fizikal kakaknya yang sakit "
sumpah macam nak lempang je adik dia ni
nasib la ni drama je....haha

p/s: untuk pengetahuan semua ni cerita benar tau
diadaptasi kedalam drama
memang best....kenapa la malaysia tak buat cerita macam ni....

1 comment:

sis92 said...

masih belum tengok tapi tau sedih n ada nilai :)

tak boleh blah dgn cerita indon yg smakin melambak grrrr* emo