kata aluan

Followers

Thursday, October 6, 2011

KERANAMU PETAI

\

kerana kau, ku jadi begini (nada lagu alleycats)....hahaha

setiap orang mesti ada makanan yang tidak boleh dimakan
walhal, makanan tu memang sedap
contohnya seafood, daging panas, ikan dan lain2

mesti ada punya lah,
jangan cakap tak de, aku luku nanti ( hahahaha)
bagi aku kalau sesekali nak makan memang mengada betul2 la
tapi akibatnya kita tanggung sendiri, hehehe

petai contonya, memang sedapkan bila dibuat ulam atau dibuat sambat
lagi2 sambal petai udang dan tempoyak petai
ermmmm, memang sedap laaaaa...



tapi tu la kan disebabkan makan petai ni
perut aku memulas (sakit perut ) tak habis2...
dah berapa puluh kali masuk tandas pun tak tahu la..



kalau dah teringin memang tak boleh halang laaaaa...
makan je la. hehehehe





1 comment:

MakNgah said...

petai ni kalau sekali dh mkn nk lagi. dh ,
mcm dadah lak.
sedap dgr bunyi kruuk krap ranggup petai.
akak kalau nak makan petai jangan;ah hr berkerja kang masuk jamban satu opis boleh bising sapo eh dok makan potai.