kata aluan

Followers

Tuesday, October 4, 2011

AKU BELAJAR MENJAHIT

HAHAHAHA.....
bila cerita je pasal menjahit syok jugak apa, dapat hilangkan bosan
dan yang paling penting, kerja ummi aku cepat sikit siap..


aku ni mengalahkan anak dara (kata orang kampung)
almaklumlah aku boleh buat apa yang anak2 dara buat
memasak, membasuh, mengemas termasuklah menjahit ni sekali
hahahaha, bagus kan aku (aku amik pertanian ok dekat ipt)

dari aspek perkerjaan saja la ea, bukan dari sudut lain ok (nanti lain pulak orang fikir)
nak jadikan cerita, dari kecik lagi aku dah boleh menjahit benda2 yang koyak ni
sampai la besar ni benda tu dah jadi mainan. hahaha
bukan nak masuk bakul angkat sendiri
kalau nak hantar aku masuk pertandingan pun insya Allah tak malu la kalau kalah pun.

aku sekarang ni sedang menyiapkan langsir untuk kenduri kawin along
jeng3, kalau nak tengok hasil kerja aku boleh la datang rumah nanti ok...huhu

p/s: pic langsir tu nanti aku upload ok sebab tak siap semua lagi....hehehehe

1 comment:

MakNgah said...

baguih dik oii laki belajar jahit ni. idak ler nanti dah kawen seluar koyak sikit pun gedik2 suruh bini jahit. Bini pun byk koje nak belek.