kata aluan

Followers

Wednesday, December 7, 2011

SYUKUR ALHAMDULILLAH YA ALLAH


BISMILLAHIRAHMANIRAHIM...

ALHAMDULILLAH..

SEGALA PUJI HANYA PADA MU YA ALLAH




aku bersyukur kepadaMU Ya Allah, kerana dengan izinMu majlis perkahwinan abang aku berjalan dengan lancar. walaupun aku penat, tetapi aku puas kerana seminggu aku bertarung dengan waktu untuk menyiapkan segalanya persiapan perkahwinan diatas usahaku sendiri. kekuatan yang Kau berikan kepadaku tak ku siap2kan Ya Allah.

perjalanan waktuku bermula dari hari isnin 28/11. disini aku telah meniapkan bilik pengantin. dengan bantuan ummiku sendiri. semua yang diatur dalam buku aku terjemahkan ke alam realiti (bukan main skema lagi ayat aku kan). memang aku puas hati la dengan persiapan yang aku lakukan disini.

pada hari selasa pula aku menyiapkan pelamin untuk persandingan kedua mempalai. walaupun tak menggunakan peralatan yang memang dikhaskan untuk mendirikan pelamin , tapi aku mampu membinanya dengan daya kretiviti aku sendiri. hahahahaha, korang mampu.

hati rabu pula, disini la bermulanya kehangatan majlis perkahwinan abang aku ni. hehehehe, ketika ini majlis memasang sabak @ mendirikan khemah2 dan menyediakan bahan untuk memasak di hari besar perkahwinan ini. masa ni aku dah mula tak sihat, sebab kurang tido dan banyak tenaga digunakan

khamis menjelang tiba, wow.....lagi penat ni sebab pada hari ni, kami sekeluarga pergi mengutip pucuk paku untuk dijadikan salah satu menu di hari perkahwinan nanti, menunya dialah kerabu tauge bersama pucuk paku...hahahahaha.....

hari jumaat, aku sambung nanti ok, sebab ni hari besar tau....jeng3.....lagi pun aku tak sihat sekarang ni. aset bernilai (suara) aku x de la.....waaaaaaaa....sedih tau, nak cakap sakit......jumpa nanti ok......

daaaaaa....selamat malam.....

No comments: