kata aluan

Followers

Saturday, December 24, 2011

JANGAN BERHARAP

Alhamdulillah Ya Allah

aku bersyukur padamu Ya Allah
Kau telah makbulkan hasratku
kalau ini jalan yang Kau redhai
akan ku turutinya Ya Allah


permohonan aku untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang sarjana muda pendidikan di universiti pendidikan sultan idris (upsi) telah diketahui. dan aku telah pun terpilih untuk menjadi salah seorang untuk menjalani beberapa ujian saringan untuk sebelum keputusan penuh diketahui....huhhhhhhhh


kos yang ditawarkan:
sarjana muda (pendidikan) sains pertanian
sarjana muda sains sukan (rehabilitasi sukan)

berdebar gile menunggu hari yang akan menentukan masa depan aku. kini aku selangkah menuju kearah itu.wowowowowowowow....

pada 28/12/2011 bertempat di UPSI sendiri, 3 peringkat terpaksa aku lalui iaitu:
ujian MEdSI
ujian khas sukan (yang ni kurang bermiant sikit, sebab aku tak pandai sangat bersukan ni)
temu duga

aku akan buat yang terbaik untuk mendapatkan sesuatu benda yang aku inginkan, insya Allah segalanya akan dipermudahkan oleh Allah S.W.T.


doakan kejayaan ku ini.....


No comments: