kata aluan

Followers

Monday, December 26, 2011

JAUHKAN AKU DARI FITNAH DUNIA

SUBHANALLAH...

Ya Allah aku bukan seorang hamba yang takbur pada apa yang Kau berikan Ya Allah. sesungguhnya aku tidak pasti atas apa kesilapan yang aku buat Ya Allah. Kau tahu apa yang aku buat, itu semua kesilapan yang mungkin aku terlepas pandang Ya Allah. bukan niat aku untuk menyebarkan berita tersebut, sekadar meluahkan rasa gembira di hati ini kepada sahabat2 semua.


peristiwa aku dapat menjalani ujian saringan kemasukan UPSI telah menjadi buah mulut orang kampung. bukan niat aku menaikkan post di facebook untuk menunjukkan rasa riak, sebaliknya sekadar berkongsi kegembiraan aku dan keluarga. cuma ye lakan, mulut orang ni susah nak tutup takut ada pulak salah penyampaiannya nanti.

buat pengetahuan semua, aku baru pergi kesana untuk menjawab dan melakukan segala ujian yang disediakan bukannya aku dapat tawaran terus belajar dekat sana. takut pulak bila berita yang aku rahsiakan ini diketahui orang lain, buatnya la sebaliknya keputusan aku perolehi, Ya Allah, tak tahu la...

Insya Allah aku akan buat yang terbaik, bagi mengejar cita-cita aku ini. Ya Allah, Kau permudahkanlah segala urusanku untuk menjawab dan menjalani segala ujian yang disediakan nanti Ya Allah...mohon doa kalian jua.....

No comments: