kata aluan

Followers

Wednesday, August 3, 2011

RAMADHAN 3



ASSALAMUALAIKUM...

ramadhan ke-3 sudah pun berlalu. hari ini seperti biasa pada sebelah pagi aku ke kebun bersama-sama dengan ahli keluarga yang lain (ummi, abah dan along). setelah selesai urusan dikebun aku, along dan abah ke kedai assesori kereta dibandar Jerantut. hurm, aku ni menggalak sangat nak pakai nokia c3 jd aku bli la juga handphone tu.heheheh. handphone nokia x2 yang aku beli isnin lepas aku bagi along.lalalalala.

selepas itu, abrulah kami menuju ke tempat yang seharusnya dituju hari ini iaitu kedai assesori kereta. aku nak tinterd (betul ke aku eja ni, hentam je la....hehehehe) haaaaa, ini hasilnya.


haaaaaa, untuk kepuasan dan keselamatan kereta kita tak perlu teragak-agak nak keluarkan belanja untuk kereta kita. melayang juga la rm200 aku... dengan handphone c3 tu rm350


sebelum bagi along kita snap pic kenangan...hehe

No comments: