kata aluan

Followers

Saturday, August 13, 2011

RAMADHAN 11,12 DAN 13


SOLATKU HANYA PADAMU

hahahahahahaha, gila la sekarang ni, makin sibuk aku, smpai nak update blog pun susah. hehehe ( padahal aku malas + line internet gilo). dah la aku malas nak berleter lebih-lebih, sementara mood  update ni ada baik aku curahkan semua nya dalam blog ni. buat ketika ini aku cuma nak bercerita mengenai solat sunat TARAWIH. waaaahhhhhh gempak kan. bukan nya apa pun sekadar bercerita mengenai situasi diri aku ni je ( sebab ni blog aku, aku punya suka la nak cerita apa).

sudah 14 malam tarawih berlalu dan aku sudah menunaikan 12 tarawih berjemaah ( mana lagi 2 tu ea, hehehehe keadaan diri tak mengizinkan aku pergi berjemaah la, senggugut datang. lalalalala). dalam 12 malam yang aku pergi aku masih lagi pelik la, bukan apa pun cuma pelik je dengan keadaan diri aku je. cuba kalian bayangkan masa kita mula-mula berdiri untuk mengerjakan solat tarawih tu, keadaan saf cantik je, tapi lepas masuk ke rakaat ketiga (tarawih kedua) dah mula ada ruang-ruang kosong.

bukan orang lari keluar la, keadaan makmum masih sama lagi cuma makin beso ruang tu setiap kali rakaat bertambah. dan aku mendapat jawapan dari keanihan ini. hehehehehe. bukan ke solat ni sebenarnya excercise , jadinya makin banyak rakaat yang dibuat makin kecik la keadaan fizikal seseorang itu.hehehehe ( lawak je la)

tapi bagi aku sendiri memang apa yang aku fikirkan ini masuk di akal. sebabnya aku sendiri rasa perubahan ada keadaan fizikal aku. klau tak percaya anda buktikannya sendiri.


No comments: