kata aluan

Followers

Thursday, March 15, 2012

TERIMA KASIH YA ALLAH

SELASA 13/3/2012



alhamdulillah...
pada tarikh ni aku dipanggil temuduga oleh MPOB. ya Allah inilah yang ditunggu, walaupun hanya temuduga tetapi ia merupakan pembelajaran bagi aku untuk menghadapi temuduga yang akan datang. boleh dikatakan semuanya berjalan dengan lancar, walaupun ada dugaan yang dihadapi sebelum hari temuduga ni. tapi aku redha dengan ketentuan-NYA. dugaan tu takde la berat mana tapi mencabar jugak la...hehe...

yang penting pada hari ni, aku rasa macam tak berdepan dengan interview je sebab aku tak berdebar dengan apa yang akan berlaku pada hari tu, padahal sebelum masuk bilik interview tu, punya la cuak nak mampossssss,,,hehee..ada cerita disebalik kejadian diatas ni, nak tahu sebab apa tak...jeng3...sebelum masuk bilik interview tu aku dapat semangat daripada kakak aku (kak fiza), ya Allah terima kasih pada beliau kerana, dengan adanya dia aku tak rasa semua debaran yang aku rasai sebelum tu...kami bercerita zaman2 silam kami di kolej, cerita apa yang berlaku sekarang... ya Allah, memang terbaik la aku rasa..

semasa di interview semuanya ok je, takde la soalan yang mencabar minda..aku dah buat yang terbaik, tapi macam tak puas hati je..hehehe, nak masuk interview lagi rasanya...lalala...kekosongan kerja hanya 13 dan yang dipanggil interview 60 orang, haaaaaa tak tahu la macam mana rezeki aku kan. yang datang pula punya la bagus2 ada yang amik planting, dgree pn ramai gak dan kerja dengan private company (sawit jugak) wooooo, aku hanyalah aku....cehhhhhh....hahaha

sekarang TAWAKAL & BERDOA...

2 comments:

Unknown said...

salam...sy bru dpt interview utk penolong pegawai penyelidik dekat mpob..8.5.2013 interview..boleh bg tips ckit x..pstu contoh2 soklan yg dtnya :)

Anonymous said...

Salam, kalau utk ro? Ape ye soklan nya? Dan i.v dlm bm/ bi?