kata aluan

Followers

Friday, March 2, 2012

CAMERON HIGHLAND, PAHANG

12/2/2012

hari ni, hari ketiga is dan tito berada di bumi pahang. Alhamdulillah dengan izin Allah juga doaku dimakbulkan. berkat hujan malam hari, esok paginya aku tak ke kebun dan dapat la bawak dua2 sahabat aku ni berjalan2 ke cameron highland.

sebelum pergi, ummi dan pesan pada is dan tito, kalau aku tak larat bawak kereta, mintak tolong dia orang gantikan aku. tapi hampeh diaorang ni, masing2 bagi alasan. alasan tito yang tak boleh bla, ada ke dia cakap "kalau kau nak aku bawak kete masuk gaung, langgar tiang aku ok je."

best kan ayat sahabat aku ni. tapi dia lah juga sahabat lelaki yang paling rapat dengan aku. kalau is pulak, memang tak yah bagi alasan pun kita dah tahu kan. hehehehe....(badan dia tak muat la nak drive kete kancil aku ni...hahahahahaha....

aku memang dah selalu sangat ke cameran highland ni, memang acara wajib la setiap bulan.hehehe... tapi demi sabahat yang tersayang aku gagahkan jugak untuk drive pergi dan balik. dan dua orang mamat ni pandai jugak la layan aku bawak kete...memang terbaik.....sedap suara kau tito...huhu


pic wajib...mesti ada punya la..


berhenti di jambatan tinggi...melihat agongnya ciptaan yang esa.








nak tengok pic2 menarik
mai datang rumah k..hehehe..








2 comments:

ishiko said...

amboi.... cameron tu ^^,

farizul_fikhri said...

hehehehe...
biasa la, jln2...