kata aluan

Followers

Thursday, February 9, 2012

ELEKTRIK


CERITA 1:
huhhhhhh, nasib badan. kenapa la lalai sangat abah aku ni. kan dah kene kejutan elektik. abah kalau buat keje mesti tak tengok dulu mana hujung mana pangkal. tahu2 nak cepat siap je, tapi alhamdulillah x de apa kemalangan jiwa.

abah tengah betulkan lampu bilik air, tapi dia lupa nak tutup suiz lampu tu, so kena la kejutan. abah jatuh dari tangga dan badan terkena serpihan mentol pecah. berurut juga la abah malam semalam sebab sakit badan jatuh. alhamdulillah abah sihat dan yang paling best hari ni abah menorah getah laju gile...ni semua sebab power terkena elektrik semalam....hahahaha...cayalah abah..





CERITA 2:
malam semalam juga elektrik kat kampung aku ni terputus. lama jugak la, hampir 3 jam kot...hehehehe...tapi alhamdulillah bulan terang/penuh menyinari malam2 kami sekeluarga. memang syok la...


aku 1 keluarga lepak kat beranda rumah sampai 1 pagi kot. korang ada buat macam tu dengan parents korang. hahaha...ummi cerita kisah zaman2 silam kami adik beradik pada akak...(malu je..apa la ummi ni)...lepas tu abah pula cite zaman kecik2 dulu dan sedikit lata belakang keluagra aku belah abah ni... ramai jugak la yang aku tak kenal rupanya...hehehehe...





No comments: