kata aluan

Followers

Monday, September 26, 2011

ABI SAYANG DANISH




hehehe....comel kan aku, eh salah comel kan anak aku....
jeng3...haha, anak dari keluarga angkat aku la...
teringin nak anak cepat, tp...hehehe

dia ni ligat sikit, dalam tido pun tak reti nak duduk diam
tapi, best sangat sebab dia tido lama dalam pelukan aku...hehe
aku dah cakap kat mama danish ni ( kakak angkat aku)
yang aku nak danish panggil aku abi...hehe

berebut gelaran "abi" ni dengan papa dia...
tapi papa dia mengalah la....
nama pun aku adik kan, mesti la nak menang...
jeng3....


abi sampai tak makan tengah hari sebab danish tido kat abi tau...
comel sangat2...

1 comment:

MakNgah said...

dah nampak dah gaya seorang bapak.

teruskan praktis :)