kata aluan

Followers

Friday, July 29, 2011

RAMADHAN BAKAL MENJELMA




lalalalalala, seronok hari ini dapat jumpa ramai orang
aleh-aleh dah jumpa ramai orang ni dapat tengok macam-macam ragam
seperti semua maklum, insya Allah hari isnin ni kita semua umat islam akan mula berpuasa
soooooo, hari ini bermula pengembaraan orang perantauan balik ke kampung

tapi aku kali ni lain sikit sebab dah memamg ada kat kampung dan bersama family sendiri
3 tahun merasa berpuasa di perantauan, macam-macam pengalaman yang dah aku tempoh
berbuka puasa bersama kawan-kawan tak kan aku lupakan
tetapi terasa indahnya berpuasa bersama-sama dengan family tersayang

3 tahun di Melaka dan berpuasa disana membuatkan aku lebih menghargai keluarga
kawan-kawan yang sentiasa ada bersama untuk melepaskan rindu tiada lagi
kini aku bersama keluarga kembali, akan meniti hari-hari Ramadhanku bersama.

tak tahu la bagaimana Muhammada Akmal berpuasa di negara orang (mesir)
hurmmmm, padan muka dia, siapa suruh gatal-gatal tak balik kan....hehehe.

No comments: